Під час роботи у цьому модулі я навчилась створювати системи
оцінювання. Я зрозуміла , що з впровадженням системи оцінювання, яка
будується навколо навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у
всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект
від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона
поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові
навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
Наприклад:
створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання;
використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання;
ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено;
визначати труднощі у власному навчанні та стратегій для їх подолання;
надавати та сприймати зворотній зв’язок (відгуків, коментарів та порад) від однолітків.
Наприклад:
створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання;
використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання;
ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено;
визначати труднощі у власному навчанні та стратегій для їх подолання;
надавати та сприймати зворотній зв’язок (відгуків, коментарів та порад) від однолітків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий