вторник, 21 мая 2013 г.

Модуль 8

Під час роботи у цьому модулі я  навчилась створювати системи оцінювання. Я зрозуміла , що з впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
 Наприклад:
створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання;
 використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання;
ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено;
визначати труднощі у власному навчанні та стратегій для їх подолання;
 надавати та сприймати зворотній зв’язок (відгуків, коментарів та порад) від однолітків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий